کسب و کار انلاین
نوشته شده توسط : علی

 

کسب و کار آنلاین به کسب و کارهایی گفته می‌شود که تبادلاتشان را با کمک اینترنت انجام می‌شود. این تبادلات می تواند خرید نوعی محصول یا خدمات باشد. در مقابل مشتری هم بهای آن را با کمک اینترنت پرداخت می‌کند. این نوع کسب و کار، با کسب و کارهای عادی هیچ تفاوتی ندارد جز اینکه اینترنت پایه و اساس آن را تشکیل می‌نماید.

در صورتی که محصول مورد نظر الکترونیکی باشد فرآیند خرید محصول یا خدمات تماما آنلاین خواهد بود. به عنوان مثال خرید آهنگ، کلیپ ویدئویی، کتاب الکترونیکی، بلیط هواپیما، بلیط سینما، رزرو هتل و خدمات بانکی همگی به واسطه ی فضای مجازی انجام پذیر هستند و هیچ کالای حقیقی رد و بدل نمی شود. ولی اگر محصول خریداری شده یک کالای واقعی باشد، پرداخت بصورت آنلاین انجام می شود و محصول مورد نظر درب منزل تحویل مشتری می‌شود. این محصول می تواند یک لپتاپ، کتاب یا لباس باشد. بیشتر فروشگاه‌های شاید فقط در ایران کسب وکاار اینترنتیاینترنتی در دسته ی دوم قرار دارد.

 

۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در دسترس هستید

بعضی از رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و حتی پمپ بنزین‌ها هم 24 ساعته به مشتریان خدمات می‌دهند. حالا با وجود اینترنت شما هم می‌توانید موقعیتی به وجود بیاورید که کاربران، در هر ساعتی از شبانه روز از اطلاعاتی موجود در وبسایت شما استفاده کنند و محصول سفارش دهند.
حتی اگر صاحب یک فروشگاه حقیقی هستید، با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی فرصت خرید بیشتری به مشتری‌ها می‌دهید.

خدمات بهتری در اختیار مشتری قرار می گیرد

به این ترتیب با یک بار پاسخ دادن به سوالات مشتری ها بصورت نوشتاری یا ویدئویی، نه تنها مشکلات آن‌ها را حل می‌کنید بلکه در زمان و هزینه‌ها هم صرفه جویی می‌کنید. هر کاربر پیش از خرید، حین خرید و پس از خرید با سوالات و مشکلاتی روبرو می‌شود. به جای پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی مکرر، برای بالا بردن نرخ فروش انرژی صرف کنید.و کسب وکار اینترنتی هموارره کارامدتر خواهدبود.





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: